الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية شجن الفصل 12

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

_بما إن النهاردة الجمعة صلوا على أفضل الخلقﷺ.
________
_شجن_
_البارت_12
الڪاتبة_آية_أحمد_أبوداعوس
شجن وأمير استغلوا يوم ماهر مش موجود فيه في البيت وزرعوا الكاميرات غادة بدأت تلاحظ إن شجن وأمير مش طبيعين وبالهم مشغول طول الوقت في حاجه سوى 
غادة مالكوا كده يولاد حاسه إنكوا مشغولين اليومين دول بتفكروا في حاجة 
شجن لأ يا ماما مفيش حاجه يا حبيبتي.
أمير هو إزاي حصل معاكي كده يا ماما .
غادة حصل معايا إيه يا أمير م أنا بخير أهو يبني.
أمير يا ماما إنتي فاهمه قصدي كويس أنا أقصد إزاي فقدتي النطق والحركه كده! شوفتي إيه ولا حصل إيه وصلك لكده! بابا قالنا وقتها إنك صړختي جامد وبعدها إغمي عليكي .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
غادة لأ أبدا يا حبيبى أنا بس لما لقيت نفسي دايخة وهقع مره واحده صړخت.
_أمير وشجن بيبصوا لبعض وفهموا هنا إن غادة هي كمان خاېفه من حاجه ومخبيه عليهم سبب اللي حصلها بس ياترى إيه سبب اللي حصلها وليه هي مخبيه عليهم..! 
شجنماشى يا ماما المهم إنك بخير دلوقت.
____الڪاتبة_آية_أحمد_أبوداعوس_______
_ تاني يوم 
شجن أمير ما تيجي نخرج النهارده نغير جو بما إن النهارده اليوم الأجازة بتاعك.
أمير موافق جدا عاوزه تروحي فين  
شجن مفيش مكان محدد بس ياريت نقضي اليوم كله بره نفصل شويه من الأجواء اللي كنا فيها دي تعب طنط و مۏت عمو حسن وكده .
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
أمير طب يلا إطلعي جهزي نفسك ونخرج علطول .
خرجوا لكن أمير لاحظ إن في عربية متبعاهم من وقت ما خرجوا 
شجن أمير إستنى هنا أنا عطشانه عاوزه أنزل الماركت أجيب مايه وأيس كريم.
أمير لأ خليكي في العربية هنزل أنا أجيبلك إللي إنتي عوزاه.
نزل أمير يجيب لشجن حاجات تتسلى بها وهما بره لكن إتأخر لأن في راجل كبير قاعد على كرسي متحرك جوا الماركت ومحتاج حاجات من رف عالي فطلب من أمير يساعده إن يجيبله الحاجه لأن هو مش قادر 
شجن ياربي أنا زهقت من القاعدة في العربيه لوحدي كده أمير بقاله اكتر من نصف ساعه جوا الماركت بيجيب أيس كريم ومايه !! .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
ومرة واحده شجن لقت حد بيبع ورد أحمر على الطريق وشجن طبعا عاشقة الورد الأحمر فنزلت شجن من العربية تجيب وردتين ليها ولأمير
شجن جابت الورد وراجعه العربيه وبتقول لنفسها يجمالو على الورد الأحمر اللي بيسرق قلبي من مكانه أنا هفاجئ أمير بها أول ما يركب العربيه وأديله وردة .
شجن وهي بتعدي الطريق وخلاص بتفتح باب العربيه عشان تركب لقت حد مره واحده جاي عليها وبيحاول يكتم بوقها عشان متصرخش لكن في نفس اللحظه أمير كان خارج من الماركت وهي شافته وبتحاول تنادي عليه لكن أمير مسمعش حاجة وكان ملخوم في الحاجه اللي جايبها وبيحط المحفظه في جيبه وراجل وشه مش ظاهر

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات