الإثنين 23 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية زاي اطفش عروسة بابا الفصل 8

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

زاي_اطفش_عروسة_بابا 
الفصل الثامن
غفران اتفتحت في العياط لما سكت مبقاش بيرد عليها _ بابا اصحى افتح عيونك رد عليا بابا بابا رد عليا متسبنيش لوحدي يا بابا .. 
من غير فايدة بتطبطب على خده مبيصحاش وثيرة عياطها زادت و هي حاضنة ذراعه بتترجاه يفوق دقايق مرت لقدر دماغ الطفلة الغيرة يستوعب لي صاير المفروض تدور على حد يساعده يا دوب هتطلع ..
عمر رجع لوعيته بيفرك جبينه قبل ما يتعدل في قعدته _ بابا غفران رايحة فين .. 
غفران سابت الباب جريت على حضنه اترمت فيه بتشهق بعلو صوتها _ بابا حسبتك ھتموت و تسيبني شهقة .. خفت أوي عليك يا بابا .. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
عمر بحنية بيمسح دمعها _ يا روحي متخفيش مش هسيبك مش هسيب بنتي الحلوه اسف يا روح بابا خوفتك .. 
غفران نطت من على الكنبة _ طيب انا هروح أقول لعمو جابر ياخدنا بعربيته على المشفى مينعش تفضل تعبان لازم تشرب دوا عشان تشفى .. 
عمر خوفته نبرة حكيها المليانة توتر جسمها بيرجف _ مفيش اله داعي أنا بخير .. 
غفران زعقت _ ليه بتعملو فيا كده في اله داعي في اله داعي بتكذب عليا بتقول عن نفسك كويس قلتلي ماما كويسة هترجع بس مرجعتش .. 
حشرها في حضنه بيتحايل عليها تهدى من العياط بس فكرة مۏته مبتفاقهاش خاېفه تظل لوحدها من غير أب زي ما خسړت مامتها بصعوبة قدر يسكتها ..
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
عمر بيتصنع المرح _ يلا ننزل الأصناف اللي بتحبيها هتخلص هيبقى في الخضار مسلوقة بس يلا اطلعي يا غفران لبرا استنيني اجيب التلفون .. 
قفل باب المكتب مشي كم خطوة على اساس هتلحقه بس ظلت متسمرة في محلها لف يشوف مالها لقا في ډم بيقطر على الأرض نازل من منخيرها ..
غفران برجفة _ بابا .. 
عيونه اتوسعت من الصدمة ملحقش يطلع منها لما وقعت مغمى عليها على نداؤه عليها اتلم كل اللي في الشركه و اتنقلت المشفى على طول ..
جابر بيطبطب على كتفه _ متخفش غفران هتبقى كويسة يا عمر خد اشرب كباية العصير ديه مينفعش تفضل كده وشك أصفر هتتعب .. 
ليلى بتسمح دموعها _ صح غفران بخير اشربه كنت دايخ من شوية مش هينفع تتعب دلوقتي بنتك محتاجة وجودك جنبها مين هياخد باله منها .. 
عمر

انت في الصفحة 1 من صفحتين