الخميس 26 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية زاي اطفش عروسة بابا الفصل10

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

زاي_اطفش_عروسة_بابا 
الفصل العاشر
نسرين صوتت هترجع مصارينها من القرف _ دخلت في بقي دخلت في بقي .. 
على الحمام جريت تغسل وشها بتفركه بتعيد و تزيد في الفرك هتقلع جلدها قبل ما غفران تتلام أخدت وضع الھجوم سدت وذنها بصوابعها و شغلت انذار العياط اللي تسمع في وذن عمر خلاه جاي جري اتزحلق ..
غفران في نص عياطها ضحكت _ شكلك مسخرة يا بابا بص الشبشب بتاعك طار .. 
عمر قام بسرعة بيقلب في بنته بلهفة _ مالك يا بابا عياطك بالشكل ده خوفني بحسب مناخيرك رجعت نزلت ډم تاني الحمد لله محصلش .. 
غفران تعلقت في رقبته _ خالتو نسرين شربتني الشوبة كلها طعمها وحش رجعتها ڠصب عني متزعلش مني هم نعسانة نيمني في حضنك .. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
بتنام أغلب الأوقات بتفوق تاكل و ترجع تنام من وجهة نظر عمر بس في الخفاء هي بتقوم تعمل مقالب في سردينة مسبتش زيت الا و دلقته قدام باب أوضتها مسابتش منظف الا و خلطته بشامبو بتاعها ..
کرهت اليوم لي داست فيه أرض البيت كل ما تجي تشتكي لعمر عن شقاوتها بتعمل نفسها تعبانة مش قادرة تتحرك ثلث ايام مرو على نفس الحال ..
سمية حاطه رجل على رجل _ نسرين بقالها معانا كم يوم مش شايف واخدة بالها من بنتك زاي حتى وشها نور ما شاء الله على الأقل بتاكل طبخ البيت .. 
عمر بتريقه _ نور ايه بس يا ماما سمية كل ما بتشوف وشها لنسرين بتتعب أكثر زي ما يكون عندها حساسية منها .. 
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
سمية _ بطل حجج فاضية و قلي هنعمل الخطوبة متى مش هنفضل مقعدين البنت معانا على الفاضي جاية أزوجكو و امشي أشوف شغلي .. 
ليلى _ مش هينفع يتزوج غفران مش موافقة .. 
سمية بغيظ _ غفران عيله لسا مكملة التسع سنين متعرفش مصلحتها فين بزواجك من نسرين هيبقى ليها ام تاخد بالها منها أحسن من أمها اللي .. 
عمر قاطعها

انت في الصفحة 1 من صفحتين