الجمعة 27 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية زاي اطفش عروسة بابا الفصل 11

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

زاي اطفش عروسة بابا 
الفصل الحادي عشر
عمر في لحظة عصبية رفع ذراعه فوق ناوي يضربها _ بقيتي قليلة الرباية الدلع الزيادة فسد أخلاقك عايزه تمشي كلمتك علينا بالڠصب .. 
بصت على ذراعه المتعلقة فوق صح هو رفع ايده يأذبها بس حتى ايده مقدرتش تتمد عليها بعد ما وعى على نفسه لقا جسمها عمال يترعش توقعها تجري تستخبى في حضڼ حد من الموجودين بس هي استخبت فيه .. 
أنا زعلانة من بابا خوفني منه أوي زعقلي لما ماما توفت نت قلتلي ملناش غير بعض المفروض أشكيلك عن أي حاجة و أي حد مضايقني حتى لو كتت نت بنتك مقهورة بابا .. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
عمر قعد على ركبه اتنهد بثقل _ بابا آسف يا روحي حقك عليا معرفش زاي جالي قلب أعمل فيكي كده .. 
أخدت ليلى الاثنتين نسحبت وياهم من الأوضه سابو الاب و بنته يحلو خلافاتهم عياطها وصلت لمرحلة بيقطع في كلماتها مبقاش فاهم بتقله ايه ..
عمر بيبوس كل حته في شعرها وشها كفوفها _ سامحي بابا يا روحه كله من خۏفي عليكي تمشي و تسيبيني زيها هتتجنن لو سبتيني .. 
غفران بتمسح دموعه _ مش هسيبك عشان بحبك اوي يا بابا متخفش .. 
عمر ابتسم _ بنتي شاطرة بتسمع كلام أبوها المفروض الأباء بشړ بردو كل البشر بيغلطو بس الصح يعتذرو بعد الغلط مينفعش يتحججو بمكانتهم كأباء .. 
غفران قاعدة على رجله ساندة على _ بابا غلط .. 
عمر بيمسح على راسها _ صح بابا غلط انا آسف ممكن أفضل أعتذرلك من هنا للصبح بس لو صعب عليكي تسامحيني هتفهمك و ده حقك يا غفران

انت في الصفحة 1 من صفحتين