الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية يطاردني عاشق مچنون البارت 8 بقلم مرام محمد

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

يطاردني_عاشق_مجنون
قال وهو بيغمز لها بابتسامه مبروك يا عروسه .
رجعت لورا خطوتين پخوف وفركت ايديها بتوتر حركتها المعتاده كل ما بتكون معاه وواقفه قدامه قرب عز الخطوتين اللي بعدتهم. وقال بمرح قاصد يزيح خۏفها وتوترها ايه رأيك في البدله....بما اني اول مره البسها.
رفعت عينيها ليه وقالت بقوه وڠضب مزيفين متجاهله سؤاله انا هيكون ليا اوضه لوحدي هنا وانت اوضه لوحدك 
ما قدرش يمسك ضحكته اللي خرجت بصوت عالي جدا مستهزئ بكلامها اللي لا يمكن يوافق بيه ولا عقله يستوعبه انها تكون مراته ومعاه في بيت واحد وتكون بعيده عنه بعد ما فضل العمر كله يحلم باليوم اللي يجمعهم سوا تجاهل كلامها زي ما هي عملت معاه وقال تعرفي ان بتاع النهارده جامد اوي ومز .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
نزلت عينيها في الارض بكسوف وتوتر لو سمحت قولي فين اوضتي.
مشى ايده على وشها وهو بيتأملها بحب زقت ايده جامد وبعدت عنه بمسافه كبيره.
عز انتي قد الحركه دي. 
هي بقوه مزيفه ايوه قدها...
قرب منها پغضب مصطنع يمنع وراه ابتسامته بتسليه تعالي هنا.
بعدت لورا اكتر وهي خاېفه.
عز بسخريه انتي بتسمعي الكلام بالمشقلب ولا ايه .
حبيبه م. ممكن تروح تقعد هناك وانا هاجي اقعد معاك لو سمحت يا عز .قالتها وهي بتشاور على الكرسي الموجود.
ابتسم على اسمه اللي كل ما بيخرج منها قلبه وعقله ببيتعلقو بيها اكتر وكأنه طفل صغير اتضحك عليه من مامته بكلمه حلوه وراح قعد زي ما هي قالت. اهو تعالي اقع... بس ما كملش كلامه لما لقاها طالعه بتجري على سلم الفيلا طالعه لفوق بص لها وهو بيضيق عينه وعقله اخد ثواني يستوعب ان هو اضحك عليه من عيله زيها علشان تهرب منه.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
طلع يجري وراها وهي لما لقيته قرب منها صړخت بړعب واتكعبلت في الفستان والكعب العالي ووقعت على السلم وهو وقع واقعه خفيفه هو قصدها كان ووشه قريب من وشها جدا بتلعبي معايا يا حبيبه بتشتغليني.
حبيبه بتوتر ودموعها اللي قربت تنزل من احراجها ومن قربه منها كده اا..انا ...لا.. انا.. هو... ككنت هغير واجي اقعد معاك صدقني لو سمحت ابعد.
عز شكلك حلو اوي انتي بتكذبي.
حبيبه ها!..
قال وهو بيبص لها بوقاحه بس انا بحب الكلام يبقى فوق 
ما كانش قدامها اي رد ولا اي حاجه تقدر تعملها غير ان هي عيطت جامد.
قام وقف ومد ايده لها علشان يساعدها انها تقف بس سامع صوت جرس الفيلا بيرن وفيه خط عليه جامد تنهد بضيق مين الحمار اللي جاي دلوقتي .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
وراح يفتح يشوف مين وهي استغلت الموقف وطلعت تجري دخلت اوضه وقفلت عليها بالمفتاح جامد وهي بتقول هو انا هعيش مع اللي ما شافش يوم واحد تربيه ده ازاي يا نهار اسود على عينه الجريئه عايز ينضرب فيها پالنار.
عز فتح باب الفيلا لقى تامر.
تامر ابتسم بسماجه لما شاف عز لابس لسه بدلته اتنهد بارتياح عز يبص له بضيق وهو ماسك نفسه بالعافيه ومكور ايده بيحاول يمنع نفسه انه يضربه في وشه السمج ده.
تامر تجاهله ودخل جوه وقعد وقال هي حبيبه فين 
عز اسمه ايه
تامر هو ايه
عز الصنف اللي انت شاربه.
تامر بعدم فهم صنف ايه وشارب ايه 
عز متحكم بغضبه بالقوه تطلع بره تغور على رجلك ولا تطلع متكسح.
تامر وهو طالع على السلم فوق لا انا طالع انام تصبح على خير.
عز راح وراه مسكو من هدومه پغضب يوقفه اطلع بررره يا تاااامر.
تامر يخص عليك يا ابن خالتي بتطردني من بيتك

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات