الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية قدر البارت 11 بقلم ملك مومن

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

قدر
بارت ١١
وقتها بجد حسيت أن هيغم عليا من الصدمة واللي حصل بصتله وقولت بهمس انتا بتقول ايلقيته بيقولي بابتسامة قولتلك بحبك روحت قيلاله بس انتا..والمستش... لقيته راح حاطط أيده علي بوقي وهو بيقولي شششش انسي اللي حصل حياتك هتبدأ معايا من جديد كانك لسه مولودهقال كدا وراح في الوقت دا مبتقش عارفة اعمل ايه غير أن عيطت وعيطت اوي كمان من غير سبب لقيته بيبصلي بذهول وهو بيمسح دموعي وبيقولي بلهفة قدر مالك ليه بټعيطي يا حبيبتي...
حنانه عليا وطريقته في الكلام خلتني مبقتش عاوزه اعمل حاجة اد ايه كنت محتاجة شخص زي دا من سنين وقت ما الكل التخلي عني وسابني كان فعلا محتاجة حد زي مروان في طيبته وحنيته عليا لقيته واخدني في حضنه وبعد وقت لقيته بيقولي بقيتي احسن.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
هزت رأسي وبعدين بعدت من حضنه وانا بصه في الأرض راح ماسك ذقني رفاعها بأيده عشان عيني تبقا مقابل عيونه ولقيته بيتعمق النظر فيها وهو بيتنفس وبيقولي ممكن اعرف بقا مالك بصيت في الأرض بأحراج وبعدين قولت مفيش حاجه انا بس افتكرت حاجة مكنتش حابه افتكرها في الوقت دا انا اسفه ليك.
لقيته ماسك ايدي وبيقولي مفيش واحدة بتقول لجوزها انا اسفه لحضرتك وبعدين أي زوجين الزمن يتشاركو كل حاجة مع بعض الفرح الحزن حتي الدموع كل حاجة تبقا مبينهم مشتركة ودي سنة الحياة يا قدري بصتله بعيون زمردية وقولت بهمس انتا فعلا بتحبني وعاوز تتجوزني لقيته بيبصلي باستغراب وبيقولي أيوا طبعا بس ليه بتقولي كداتلألات الدموع بعيني وانا بحاول اخفيها وقولت أصل أنا عمري ما حد حبني او طلب يشوفني ديما الناس بتشوف المكان اللي انا فيه وبتبعد عنه حتي امي واخويا اللي ماټ كانو كدا فمستغربة أن في حد عاوزني أو بيعافر أن ابقا في حياته وبعدين قولت وانا ببتسم بسمة مټألمة تعرف أنا دائما كنت مفكرة ان انا فيا حاجة وحشه اي انسان لو مش حلو في الشكل بيبقا دمو خفيف انا كانت الناس كلها تفضل تقولي سبحان

انت في الصفحة 1 من صفحتين