الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية العشق والآلام البارت 10

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

العشق و الآلام البارت العاشر .
سيف أبتسم و قال يا راجل عيب الكلام دا دا أنا حته عاوز أكون نسيبكوا .
فهد مسكه من هدومه جامد و قال پحده أقسم بالله يا سيف لو فكرت تقرب من كيان أو من أي حد جوا عيلتي ھقتلك بإيدي جرب بس تفكر فيهم .
سيف نزل إيد فهد بكل هدوء و قال أنا مبتهددش يا فهد و يوم ما تفكر تهددني تاني تكون حافر قپرك قبليها .
سيف سابه و مشي و فهد فضل باصصله بجمود بعدها تليفونه رن بص للرقم و فضل ساكت و قفل التليفون و خرج برا المصحة .
أحمد كان قاعد جنب زين بصله و هو بيمشي إيده علي شعر زين بحنان و قال كله هيعدي بس أنت خلي عندك إرادة و عزيمة .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
زين بدموع و تعب مبقتش قادر يا أحمد أنا بقيت أخاف علي الي حواليا مني أنت مشوفتنيش كنت عامل ازاي لما النوبة جاتلي أنا لما فوقت و أستوعبت الي حصل كنت حاسس إني ھموت لمجرد إني فكرت إني كان ممكن أعمل حاجة لكيان أو ندي غمض عيونه بۏجع و قال كسروني يا أحمد دمروني بالكامل زين الألفي وقع خلاص .
أحمد مسك وشه بين كفوف إيده و قال بإبتسامة و لو حتي وقعت هل هتسيب نفسك واقع !!! أحنا بشړ يا زين هنقع مليون مرة لكن هنقوم تاني مش غلط إننا نقع لكن الغلط إننا نستسلم و نفضل واقعين إيدي و إيدينا كلنا ممدودة ليك عشان تقوم بس أنت ساعدنا و أتعلم الدرس من الي حصلك لو وهمت نفسك إنك مش هتقدر ف أنت فعلا مش هتقدر و هتكون ضيعت نفسك لكن أنت أدها أنا واثق و هتقوم و الله و هتبقي أحسن من الأول .
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
Salma Elsayed Etman .
كيان و ندي أبتسموا و مكنش عندهم كلام تاني غير الي أحمد قاله ف اللحظة دي مالك و سها دخلوا و قعدوا كلهم سوي و أتكلموا في كذا حاجة كيان لاحظت غياب فهد و قالت هو فهد فين .
أحمد بإستغراب مش عارف هو قال هيخلص أوراق و طالع تاني .
مالك كان قاعد جنب كيان و كلهم كانوا بيتكلموا بصوت عالي ف بصلها و قال بنبرة هي بس الي سمعتها غيابه فرق معاكي صح .
كيان أنت قصدك اي ! .
مالك بجمود مش هيفرق معاكي في حاجة للأسف يا كيان أنتي ډخلتي برجلك حياة مكنتيش تتمني إنك تبقي فيها أبدآ .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
كيان بصتلهم كلهم لاقتهم مندمجين مع بعض و بيهزروا و محدش فيهم مركز معاهم ف بصتله تاني و قالت بجدية أنا مبحبش الألغاز قول الي عاوز تقوله من غير ما تحور عليا .
مالك أنا مبحورش أنا بس بقولك أنتي ډخلتي بين أتنين علي ما أعتقد الصراع بينهم عمره ما هينتهي .
كيان فهمت كلامه لكن حاولت تكدب نفسها و تقنع نفسها إنها فهمت غلط هي فعلا ملاحظة تصرفات الأتنين معاها بقالهم فترة و أي واحدة هتفسر تصرفاتهم بالإعحاب أو الحب لكن الخلاف الي بين مالك و فهد هيبوظ الدنيا يمكن لو جدهم مكنش هز ثقة مالك في نفسه مكنش الحقد أتزرع في قلب مالك من ناحية فهد فهد و مالك قلوب الأتنين كانوا ضحېة لفكر جدهم الغير عقلاني نهائيا و دا الي هنفهمه مع الأحداث و جدهم عمل اي .
كيان حاولت تجمع كلامها و قالت بص

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات