الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية العشق والآلام البارت 18

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات

موقع أيام نيوز

العشق و الآلام البارت ١٨ .
قفل معاه المكالمة و أتنهد و قال لنفسه ياربي أقوله اي دا كمان لما ينزل مصر قال أخوها الكبير قال ياربي هو أنا هلاقيها منيين و لا منيين بس هو أنا ناقص مشاكل .
في الوقت دا كان مالك في الشركة و كان فهد المفروض يمضي علي أوراق مهمة و مكنش لسه جه ف مالك دخل مكتبه يمضي مكانه في اللحظة دي سها دخلت فجأة و هي بتقول فهد صح هو أن............... آسفة أفتكرتك فهد .
مالك هز راسه بالإيجاب في صمت و مضي علي الأوراق و قال خدي كده تمام .
سها خدت منه الأوراق و لما جت تخرج وقفت علي صوته و هو بيقول سها استني .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
سها أتنهدت و غمضت عيونها و خرجت نفسها بهدوء و بعدها لفت و بصتله و قالت نعم .مالك تقريبا من ساعة ما جيتي و أحنا متكلمناش مع بعض خالص .
سها و أنت عاوز نتكلم في اي !! .
مالك سكت لحظات و بعدها فجأة إندفع و قال أنتي المفروض تعذريني علي الي قولته مش أنتي بس الي أتوجعتي أنا كمان أتوجعت و يمكن أكتر منك مليون مرة أنتي متعرفيش حاجة عني و لا تعرفي أنا مريت ب اي و اي الي وصلني للي أنا فيه دا حتي اليوم الي قولتلك فيه كل حاجة ربنا لوحده بس الي عالم أنا حصلي اي أنا كنت خلاص علي وشك أنهي حياتي بإيدي لكن رجعت علي آخر لحظة و كل دا بسبب اليأس أنتي حتي مفكرتيش تعذريني علي الي قولته و تقفي جانبي ياستي كونك صديقة لينا مش شرط حاجة تانية عارف إني ۏجعتك بالكلام لكن لكن دا كان ڠصب عني محستش بنفسي مكنتش شايف غير حبيبة أختي قدامي و أنا بتكلم أنا لو وحش كنت سبتك ټموتي مكنتش خۏفت عليكي من المۏت أبسط مثال كنت هقول هي مش أحسن من أختي في حاجة بس أنا معملتش كده .
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
سها كانت واقفة مذهولة من رد فعله المفاجأ دا !! فعلا الي لاحظته إن مالك مهزوز و ما بيصدق يتكلم رغم حزنها منه و أنه فعلآ ۏجعها جامد لكن حبها ليه خلاها تتعاطف معاه و بعيد إن إها أدتله عذره في قلبها بس لاء دي ممكن تسامحه لأنها حاسة بوجعه !! دموعها كانت هتنزل لكن منعتها و قالت بهدوء طب و لنفرض إني سامحتك اي الي هيتغير ! .
مالك بضيق معرفش بس علي الأقل أكون عملت حاجة كويسة معاكي مش عاوزك تكرهيني زي ما الكل بيكرهني .
سها أتنهدت بهدوء و قربت خطوة منه و قالتو الدموع متجمعة في عيونها مين الي بيكرهك يا مالك !!! أحمد أخوك

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات