الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية شجن الفصل الثالث عشر الڪاتبة آية أحمد أبوداعوس

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

_شجن_
_البارت_13
الڪاتبة_آية_أحمد_أبوداعوس
أمير ها يبني عرفت موقع التليفون دا فين
صابر يا فندم التلفون فصل خالص غالبا إتكشف وحد قفله لكن دا آخر موقع التلفون كان فيه.
_أمير عرف موقع التلفون ورايح لشجن لكن الرجل المقنع
عرف الشخص اللي كان بيكلمه في التليفون إن لقوا تلفون شجن كان معاها فأمر الراجل المقنع إن ينقلها مكان تاني وهو هيحصلهم على هناك.
_أمير أخد قوة ورايح للموقع اللي فيه شجن لكن لسوء الحظ وصلوا متأخر بعد ما كانوا نقلوا شجن من مكانها.
_أمير لقى حبل شكله جديد في مكان شكله مهجور وقديم وشاف تلفون شجن متكسر على الأرض فعرف إنهم كانوا هنا والحبل دا شجن كانت مربوطه به وإكتشفوا إن تلفونها معاها وكسروه وقلقت على شجن أكتر.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
أمير بعصبيه بيخبط إيده في الجدار وصلنا متأخر نقلوها لمكان تاني.
مجدي الصديق المقرب لأمير إهدى يا أمير هنلقيها إن شاء الله وأدام وصلنا لمكانها الاولاني في اقل من 12س هنقدر نوصل لمكانها الجديد وننقذها بس إهدى كلنا في ضهرك..
أمير بيقول لنفسه أنا معنديش أعداء ولا هي كمان وهي أساسا مش من القاهرة يبقا مين ليه مصلحه في كده!!! ومره واحده جيه في باله الكاميرا اللي زارعها مع شجن في البيت وقال هيروح يراجعها يمكن يوصل لحاجه أو يشوف العربيه دي كانت مرقباهم من أمته!.
والدة شجن عماله ترن عليها كل شويه لكن التلفون عاد بيدي مشغول وقلقت جدا عليها وتلفون أمير مش بيجمع لأن كان واقف في المكان المهجور مفهوش شبكة
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
والدة شجن بتقول لوالد شجن أنا قلبي مش مطمن يا أبو شادي حاسه إن شجن وأمير فيهم حاجه بقالي مدة طويلة برن على شجن ومردش عليا وفي الاخر تلفونها إتقفل وكمان تلفون أمير دلوقت مغلق هو كمان.
والد شجن إهدي يا أم شادي هما بخير هيكون فيهم اى يعني هتلاقي الشبكه بس ولا حاجة أو مشغولين لو مردوش يستي لحد بكره هاخدك ونروحلهم زياره نطمن عليهم.
_غادة عاوزه تتصل بماهر تشوفه هو فين وتحكيله على إللي حصل لشجن لكن لقته جاي البيت.
غادة ماهر أنت كنت فين طول اليوم عاوزه أتكلم معاك في موضوع 
ماهر بعدين بعدين كنت في الشغل هكون فين يعني أنا دلوقت جاي أخد هدوم لأن هسافر يومين كده شغل خارج القاهره.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
غادة شغل أي دا ومن أمته السفر المفاجئ دا !.
ماهر هو أنت هتحققي معايا ولا إي وبعدين فين أمير
غادة معرفش هو فين من الصبح مشوفتهوش وقلقانه عليه جدا هو وشجن من ساعة ما خرجوا الصبح مرجعوش.
_ وقررت غادة تخبي على ماهر اللي حصل لأنها قلقت منه وقالت لنفسها بعد اللي شوفته وخلاني فقدت النطق والحركه مستحيل أثق فيك تاني.
_ماهر أخد هدوم ومشي..
أمير وصل البيت تاني يوم الصبح فين بابا يا ماما من امبارح

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات