الأحد 08 سبتمبر 2024

رواية شجن الفصل 10

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

بأمانة بتأخر في نزول البارتس بسبب التفاعل ضعيف فالواحد شغفه بيروح لكن خلاص بإذن الله معاكم كل يوم من أول النهارده ويكفي بالنسبة لي شخص واحد فقط بيحبني ومتابعني ومستني حاجتيبحبكم في الله.
_شجن_
_البارت_العاشر_
الڪاتبة_آية_أحمد_أبوداعوس
شجن حضرت الفطار لأمير وأعطت العلاج لغادة وأكلتها وطول الوقت عنيها على ماهر .
أمير مالك يا شجن ملخومة في إي كده عماله توقعي الحاجات ركزي .
شجن لأ أبدا مفيش حاجه 
ماهر بيقول لنفسه هي مالها دي متوترة وعماله عنيها عليا لي كده ! .
أمير أنا رايح الشغل هتعوزي حاجه يا حبيبتي خدي بالك من ماما ولو عوزتوا أي حاجة كلميني .
شجن لأ يا حبيبي سلامتك حاضر متقلقش أنا واخده بالي أهو.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ماهر بيقول لنفسه واضح إنك واخده بالك ومركزه كويس أوي بس معايا .
شجن إي يا عمو مش نازل الشغل النهارده ولا إي!.
ماهر لأ واخد راحة النهارده كده لأن كنت مضغوط اليومين اللي فاتوا جدا.
غادة بتحاول تعطي إشارات ل شجن بعنيها وعماله تطلع صوت إنها مضايقه وخايغه لكن شجن مش فاهمه حاجه خالص لكن فهمت إنها مضايقة من ماهر وخاېفة.
شجن إهدي يا ماما متقلقيش كل حاجه كويسه متقلقيش يا حبيبتي أنا جنبك.
غادة هديت وشجن طلعتها أوضتها عشان ترتاح شويه لأن الدواء بتاعها فيه نسبه منوم كل ما تاخده لازم تنام بعده ونزلت شجن بقا تراقب ماهر براحتها.
شجن فتحي عينك يا شجن دا هو المفروض هيتقابل مع الراجل اللي كان بيكلمه في الفون من يومين النهارده .
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
لكن عدى اليوم وأمير رجع البيت وكله دخل ينام ومحصلش أي حاجة ولا ماهر خرج من البيتلكن طول الوقت ماسك التليفون أكن مستني رسالة أو إشارة من حد! 
شجن الساعه داخله على 2ص وأنا ھموت وأنام يارب عاوزه أعرف في أي يارب وقعدت تدعي ربنا إن يكشفلها كل شيء ومرة واحده جيه في بالها إنها تفتح تلفونها وتشوف الكاميرات وفعلا فتحت تلفونها ملقتش ماهر خرج لسه ولا إي حاجة.
ماهر واقف تحت هههههههه إنتي مفكره يا قطة إن مش عارف إنك عينك عليا من الصبح وانك سمعتي مكلمتي وعارف بردو إن أمير زارع كاميرات في البيت وشوفتك يوم ما كنت جايا تتصنتي عليا وأنا بتكلم على السلم بس على مين يماما دا أنا البابا.
ماهر لعب في الكاميرات عشان عرف إن شجن كانت بتراقبه وهو في الأساس طلع عارف إن في كاميرات في البيت
شجن مرة واحده وهي عماله تدعي ربنا إن يكشفلها الأمر وتعرف إي السبب وراء جلوس غادة في كرسي متحرك كده وتفقد النطق وإي اللي صدمها بالشكل دا ووصلها لحالتها دي! ولي كل ما تشوف ماهر تتشنج وطول الوقت شكلها خاېف منه سمعت صوت هواء جامد في الجنينه لدرجه الشجر بقا عمال يخبط في

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات